language: Polski | English
Pozycjonowanie SEM, SEO

nie musi być drogo

Promocja w Internecie nie musi być kosztowana. Wcale też nie wymaga organizowania dużych kampanii z reklamami obecnymi w znanych (i drogich) serwisach oraz portalach.

tylko do zainteresowanych

Najważniejsze jest to, aby dotrzeć z daną informacją nie do wszystkich internautów, lecz do tych, którzy akurat jej szukają. Takie możliwości daje nam SEM i SEO czyli pozycjonowanie i linki sponsorowane.

Nie gwarantujemy 1 miejsca

Nikt nie może zagwarantować z góry określonej pozycji ani tym bardziej pierwszego miejsca w wyszukiwarkach. Umiemy jednak tak dobrać słowa kluczowe, aby efekty były jak najlepsze.

Reklama kontekstowa

Linki sponsorowane lub boksy sponsorowane to reklama kontekstowa w wyszukiwarkach, która pojawia się, gdy internauta wprowadzi zapytanie lub słowo dotyczące Twojej oferty. Wtedy obok wyników szukania pojawi się także Twoja reklama w krótkiej, przejrzystej formie. Jeśli reklama zainteresuje internautę, klika na nią i przenosi się na wskazaną stronę WWW.

Pełna kontorla kosztów

Zaletą reklam kontekstowych jest pełna kontrola kosztów i fakt, że trafiasz tylko do tych, którzy szukają słów związanych z przedmiotem Twojej reklamy.

Odpowiednie słowa

Cała sztuka dobrej reklamy kontekstowej polega więc głównie na dobraniu odpowiednich słów kluczowych i odpowiednim zbudowaniu treści samych reklam. Tu liczy się przede wszystkim doświadczenie zdobywane w dużych kampaniach.